Saturday 3 March 2012

At lasts~ Jelajah pertama untuk DMLT 1104 (part 1)

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera.

Ok, this is very quick entry for the long time not make something goin' here. Aku tahu, ada tiga minggu lamanya aku tak bercekerama didalam blog ni. memang aku demand juga tapi apakan daya, ke'busy'an tahap dewa dan masa yang suka cemburu dengan aku. ditambah lagi coverage broadband yang inda mantap. jadi I'm sorry so so much.

Quick entry ye pada semua sebab, lepas ni aku dan dua orang lagi kawan serumah ingin mendaki bukit tertinggi di Country Height. Kenapa? Sebab, mahu hantar itu chicken wing sana blok 2F. Kenapa mahu hantar pulak sana di blok 2F? Sebab, esok kami mahu buat camping. Di waterfall of Tambunan. (eh, betul ke?)

Oleh kerana ini adalah quick entry, maka akhirlah sudah entry ini. Next entry akan berganda-ganda gambar pada camping tersebut. So, for those yang mahu tengok hebatnya aku menyelam sambil minum air, Bah, silakan baca next entry okay.

Anyway, I love you all...
Wasalam..

[zila tsugi]

No comments: